YaHoSuKa Racing
SlovenščinaEnglish (United Kingdom)
UPS, manjka vam dodatek.Kliknite tukaj, ce ga zelite vkljuciti.

Dogodki

«   Maj 2019   »
potosrčpesone
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  

več ...

Obiščite nas tudi na

 
PDF  Array natisni Array  E-pošta

 

Nekaj napotkov in informacij o dirkah

Udeleženci, ki želijo tekmovati na naših dirkah, morajo predhodno v kvalifikacijah doseči kvalifikacijski čas. Pred startom dirke si lahko v naši informacijski točki ogledajo startno razporeditev glede na rezultate kvalifikacij, po katerih bodo startali v dirki. Startna razporeditev bo prav tako pokazana vsem udeležencem v dirki pred izhodom na stezo in na predstartu.

 

 Obstajajo osnovna pravila glede dirk in kvalifikacij za dirko:

  1. V primeru, da udeleženec zamudi kvalifikacije po lastni krivdi, ali zaradi tehnične okvare, in ne doseže kvalifikacijskega časa, je potrebno o tem takoj obvestiti organizatorja, ki se odloči, ali bo ta udeleženec startal dirko iz boksov ali z zadnjega štartnega mesta. Odločitev organizatorja je dokončna. 
  2. V primeru velikega števila udeležencev se v dirko uvrstijo hitrejši iz kvalifikacij. Organizator ne bo vračal startnin tistim, ki se ne bodo uvrstili v dirko. 
  3. V primeru, da udeleženec nastopa v več kategorijah in z več motocikli, je dolžan na vsakem motociklu imeti svoj transponder. Menjava transponderjev iz motocikla na motocikel je prepovedana. 
  4. Kakršnokoli manipuliranje s časi krogov je strogo prepovedano, vsi kršitelji pravil bodo takoj izključeni iz dogodka in prvenstva. 
  5. Prehiter start in prehitevanje pri rumeni zastavi se kaznuje s pribitkom 60 sekund. 
  6. Sestanek z vozniki pred dirko je obvezen za vse udeležence. 
  7. Udeleženci se morajo držati urnika za treninge, kvalifikacije in dirko, ter se pravočasno pojaviti na Pit Lane-u. 
  8. Pit Lane se odpre za izhod na stezo 2 minuti pred startom dirke, odprtje in zaprtje Pit Lane-a se signalizira z zvočnimi signali. 
  9. Vsi udeleženci, ki zamudijo pravočasen izhod na stezo bodo obravnavani s strani organizatorja, ki bo določil ali lahko startajo iz boksov ali pa se priključijo ostalim na startni črti. 
  10. Po ogrevalnem krogu udeleženci zasedejo startne pozicije na gridu (startni vrsti). Usmerjala jih bo oseba s strani organizatorja. 
  11. Start ogrevalnega kroga bo označila oseba s strani organizatorja na gridu z rdečo zastavo. Ogrevalni krog se odpelje s hitrostjo, ki je podobna hitrosti v dirki. 
  12. Vsi udeleženci morajo po ogrevalnem krogu zavzeti startne pozicije, ki so jih zasedali pred ogrevalnim krogom. 
  13. Startna procedura bo na večini dirkališč signalizirana na semaforju. Najprej se prižge rdeča luč in gori cca. 2 sekundi. Ko rdeča luč na semaforju ugasne se dirka začne.  
  14. Rdeča zastava pomeni prekinitev dirke. V primeru rdeče zastave in prekinitve dirke morajo vsi udeleženci zapeljati v bokse in počakati nadaljnja navodila. Če je bilo odpeljanih več kot 50% krogov se ti rezultati razglasijo za veljavne in ne pride do ponovnega starta. Če je odpeljanih manj kot 50% krogov, se ostanek dirke odpelje po ponovnem startu. Organizator si pridružuje pravico, da posamezne primere prekinitve obravnava posamično od primera do primera glede na situacijo na dirkališču. V primeru ponovnega starta velja enaka procedura, kot je opisana v točki 8 do 13. 

Dežna dirka: v primeru spreminjajočega in nestabilnega vremena ima organizator pravico objave dežne dirke, kar pomeni, da v primeru poslabšanja vremena, ali močnejšega deževanja, ne bo prišlo do prekinitve dirke. Če se v času suhe dirke (če ni objavljena dežna dirka) vreme poslabša, in prične deževati, ima organizator pravico, da takšno dirko zaradi neustreznega vremena prekine.

 

 

 

 

Actionbike Power Cup upto 650ccm /12 laps

Actionbike Powercup over 650ccm /12 laps

The following engine configuration and capacities are permitted:
over 400 ccm upto 650 ccm/4-stroke, 4 Cylinder
over 600 ccm upto 675 ccm/4-stroke, 3 Cylinder
over 600 ccm upto750 ccm/4-stroke, 2 Cylinder
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous
--Capacity increases

The following engine configuration and capacities are permitted:
over 650ccm upto 1000 ccm, 4-stroke, 4 Cylinder
over 750 ccm upto 1000 ccm, 4-stroke, 3 Cylinder
over 850 ccm upto 1200 ccm, 4-stroke, 2 Cylinder
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous
--Capacity increases

Open 1 /15 laps

Open 2 /11 laps

The fastest 33% of the Registered Participants from the Open Class are
qualified. This is based on the Qualifying laptime.
-No Capacity Limit
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

The second fastest 33% of the Registered Participants from the Open Class
are qualified. This is based on the Qualifying laptime.
-No Capacity Limit
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

Bridgestone Champ Cup upto 650 ccm /7 laps

Bridgestone Champ Cup over 650 ccm /7 laps

The following engine configuration and capacities are permitted:
Over 400 ccm bis 650 ccm/4-stroke, 4 Cylinder
Over 650 ccm bis 675 ccm/4-stroke, 3 Cylinder
Over 650 ccm bis 750 ccm/4-stroke, 2 Cylinder
All Motorcycles MUST use BRIDGESTONE.
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous
--Capacity increases
ALL OTHER TYRE BRANDS WILL BE DISQUALIFIED

The following engine configuration and capacities are permitted:
over 600ccm upto 1000 ccm, 4-stroke, 4 Cylinder
over 750ccm upto 1000 ccm, 4-stroke, 3 Cylinder
over 850ccm upto 1200 ccm, 4-stroke, 2 Cylinder
All Motorcycles MUST use BRIDGESTONE.
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous
--Capacity increases
ALL OTHER TYRE BRANDS WILL BE DISQUALIFIED

New Generation /8 laps

Ladies Cup /7 laps

The third fastest 33% of the Registered Participants from the Open Class are
qualified. This is based on the Qualifying laptime.
-No Capacity Limit
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

Strictly of Female Participants
-No Capacity Limit
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

Bot-Open/750ccm /7 laps

Special Class/Bot Classic /7 laps

The following engine configuration and capacities are permitted:
4 Cylinder /4-stroke 750ccm
2 Cylinder /4-stroke 1200ccm
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

Special Class
The organizer reserves this class fort he following:
-All commercial motorcycles built before the year 2000, and not equiped
with Fuel Injection.
Bot Classic
Prototype, exotic and Classic machines using the following engine
configurations
2 Cylinder 4-stroke/Air Cooled
2 Cylinder 2-stroke/Air Cooled
-Tuning of the Suspension and Chassis is permitted
-No tyre restriction
-Tuning of the Engine is allowed, However the following is not permitted:
--Turbos
--Nitrous

 
 


 

Who can apply for a loan Payday loans There are two forms of this advance
  •  Pravila uporabe

© 2018 | www.yahosuka.si | Vse pravice pridržane.

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..

Sprejemam piškotke.

EU Cookie Directive Module Information