YaHoSuKa Racing
SlovenščinaEnglish (United Kingdom)
UPS, manjka vam dodatek.Kliknite tukaj, ce ga zelite vkljuciti.

Dogodki

«   Julij 2018   »
potosrčpesone
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
     

več ...

Obiščite nas tudi na

 
PDF  Array natisni Array  E-pošta

Si želite na dirkališče pa ste v skrbeh glede opreme, obnašanja, varnosti?

 

Z nekaj nasveti vam bomo olajšali pripravo za vožnjo po stezi. Naš strokovni svetovalec Boštjan Skubic pa vam bo dal nekaj nasvetov kako čim bolj uživati na stezi in vožnjo po dirkališču zaključiti brez padcev in poškodb. Naj vas opozorimo, da je dirkališče veliko bolj varno kot cesta, a prav tako zahteva od nas vso potrebno odgovornost pri vožnji.


 Pravila

  • Vožnja po dirkališču naj bo sprostitev in ne le doseganje hitrih časov v želji po visokih uvrstitva. Za dober rezultat in visoko uvrstitev  je potrebno vložiti veliko truda in denarja,  kar pa je za nas amaterske voznike v veliki meri težko.
  • Ne glede na udeležbo na treningu ali tekmi  naj bo vožnja v užitek vam ter vsem ostalim udeležencem. Pazite na sebe in ostale, saj se hitro zgodi, da zaradi trenutka nepozornosti ali prevelike želje po hitrosti pristanete v pesku.
  • Ritem stopnjujte počasi, v okviru svojih zmožnostih iz kroga v krog
  • Na stezi ne vozite po zadnjem ali sprednjem kolesu in ne delajte t.i. ''burn out-ov''
  • V prmeru, ko upočasnite svojo vožnjo, naredite to varno in sicer tako, da se umaknete iz idealne linije, da s svojo vožnjo ne ovirate ostalih udeležencev

 

Na dirkališču nas sodniki in osebje na stezi s svojimi signalnimi zastavami opozarja kaj se dogaja na stezi. Z mahanjem z zastavami različnih barv nam signalizirajo določeno stanje na stezi. Vsaka zastava ima svoj pomen, ki je opisan spodaj:

zelena

Zelena zastava pomeni, da na stezi ni nobenih posebnosti in da lahko nemoteno nadaljujemo z vožnjo

Rumena zastava pomeni nevarnost, upočasnite vožnjo in ne prehitevajte ostalih udeležencev 

rumena

modra

Modra zastava – dohitevajo nas hitrejši udeleženci, ki nas bodo prehiteli. Umaknemo se z idealne linije in predse spustimo hitrejše udeležence

Rdeča zastava - prekinitev dogodka zaradi nesreče ali kakšnega drugega vzroka. Zmanjšajte svojo hitrost in ob koncu kroga zapustite stezo – zapeljite v boks

rdeca

bela

Bela zastava – počasno (reševalno) vozilo na stezi. Prilagodite hitrost in spustite vozilo mimo

Rumeno-rdeča progasta zastava – pozor, spolzka steza. Prišlo je do razlitja olja, bencina ali kakšne druge tekočine na stezi. Hitrost prilagodite razmeram na stezi

rumeno_rdeca

belo_crna

Črno bela kockasta zastava označuje konec treninga ali dirke. Ob koncu kroga zapeljite v boks, po stezi vozite z prilagojeno hitrostjo. To zastavo vsi nastopajoči najraje vidijo

 

Nasveti Boštjana Skubica:

  • Predno se odpravite od doma, si tloris dirkališča natisnite na papir v več izvodih. 
  • Če se na novo dirkališče odpravljate prvič, svetujem tudi nekaj ogledov posnetkov drugih dirkačev s te steze, bodisi na internetu ali pa kakšen posnetek dirke na televiziji. Vsekakor nekaj predogledov, in v mislih večkrat prepeljana steza, skrajša čas privajanja na novo dirkališče. Mnogi dirkači za hitrejše učenje in privajanje na nove steze uporabljajo računalniške igre. 
  • Pred odhodom na stezo vedno preglejte vitalne dele motocikla (pritrditev koles, zavor, pritisk v pnevmatikah..). Zaupanje v motor je eden najpomembnejših faktorjev doseganja dobrih časov in sproščene vožnje. 
  • Predlagam, da se prvič v dnevu na stezo podate le za dva do tri kroge. Se vrnete v bokse in še enkrat v miru pregledate, če je z motorjem vse v redu. 
  • Na stezi vedno vozite po idealnih linijah. Dirkači, ki so hitrejši od vas, vas bodo na ta način najlažje in najvarneje prehiteli. 
  • Na stezi nikoli sunkovito ne zmanjšujte hitrosti tam, kjer drugi vozniki to ne pričakujejo. Tudi v vašem zadnjem, tako imenovanem cool down krogu, vozite kar se da tekoče. 
  • Če se na stezo šele privajate svetujem, da vse ovinke odpeljete prvih 10 krogov z eno prestavo višje, kot jih boste odpeljali kasneje, ko boste stezo dobro osvojili. Na ta način boste več pozornosti namenili idealnim linijam dirkališča. Motocikel je manj brutalen in precej mirnejši, vaša vožnja pa hitrejša in varnejša. 
  • Na stezi, ali tik ob njej, si vedno poizkušajte najti oporne točke, ki vam predstavljajo točko pričetka zaviranja pred posameznim ovinkom. Te točke se seveda premikajo, hitrejši kot boste postajali, bližje ovinkom se bodo pomikale. 
  • Med posameznimi treningi v istem dnevu si vedno vzemite čas za razmislek o vaši vožnji in dirkališču. Takrat vzemite natisnjene tlorise dirkališča in si beležite točke dirkališča, kjer imate največ težav z vožnjo. Svoja opažanja delite tudi z drugimi dirkači, predvsem boljšimi. Na naslednjem treningu lahko prav na teh delih opazujete tudi druge hitrejše dirkače. A nikoli ne sledite dirkačem, ki so bistveno hitrejši od vas. Nekakšno nepisano pravilo velja, da se sledenje v preveliki želji po hitrosti za dirkačem, ki je od vas hitrejši za več kot dve sekundi, konča v pesku. 
  • Predlagam, da s spremembami nastavitev na motociklu ne pričnete prezgodaj. Posamezne nastavitve so mnogokrat resda nujne, a če prehitro spreminjamo nastavitve pogosto ne vemo v katero smer nas peljejo. Zato je bolje, da najprej zares spoznate progo, biti za svoje znanje tudi hiter in šele nato spreminjate posamezne nastavitve. 
  • Po koncu dneva je izredno koristno, da stezo tudi prehodite, pretečete, ali pa prekolesarite. Takrat opazite kakšne dodatne malenkosti o stezi, ki bi vam lahko koristile, hkrati pa analizirate lastno vožnjo. 
  • In še zadnje opozorilo. Po prvem dnevu nikakor ne gre obupati. Največji napredek prinese prespana noč po spoznavanju dirkališča. Že naslednje jutro boste na prvem treningu sekundo hitrejši. Steza se ponoči vtisne v spomin in pravi užitek pride šele drugi ali tretji dan. 

Srečno, Skuba

 
 


 

Who can apply for a loan Payday loans There are two forms of this advance
  •  Pravila uporabe

© 2018 | www.yahosuka.si | Vse pravice pridržane.

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..

Sprejemam piškotke.

EU Cookie Directive Module Information